2014年12月21日 星期日

《識時務者為俊傑 我決定向梁振英毛遂自薦》

梁振英先生︰




  是咁的,首先恭喜你順利清場,無驚無險又化解了一次政治危機!我本來係一位反對派,阿媽成日勸我去輪公屋,我都冇聽佢勸告。經佔領一役,覺得做反對派實在太冇前途,所以斗膽向您毛遂自薦,希望可以有機會同你挽鞋,執頭執尾也好。


        這次違法的佔領運動,看似風波,其實都有莫大好處。首先,一次過就把反對派的底牌摸清,原來佢哋最叻都只係識坐坐街,係咁兒衝擊吓,即使俾佢哋衝擊成功,入埋政總,其實對您本尊亦冇絲毫傷害;其二,根據小弟觀察,即使放催淚彈當天或是清場當天,地鐵上嘅市民都係繼續低頭「滑手機」,FB上都係去咗邊度食飯﹑去景點影相,違法佔領嘅人的確係佔香港好少數;其三,這次的經驗,原來警察打人,小市民最多都係FB譴責吓,做鍵盤鬥士。因此,可以睇到今後您喺政策上打橫行,班刁民根本就冇你符,容我再分析吓如何幫您統戰香港,為您個人繼續搵錢上位。


  根據馬斯洛的需求層次理論(Maslow's hierarchy of needs),最底部至頂部分別為生理需求﹑安全需求﹑社交需求﹑尊重需求﹑自我實現需求。顯然,香港大部分市民都仲停留喺生理需求﹑安全需求層次。而社交同尊重,只要整多啲景點,俾佢哋部幾皮嘢嘅相機影相﹑用部IPHONE 6打卡,或者鋪好啲條單車徑俾佢哋部幾皮嘢部單車疾馳,佢哋就相當滿足,大可不必理會。


  實際上嘅統戰策略方面,首先,當然要先加警察人工,提高警察福利。此乃收編程序最重要嘅一環,成個香港對您本尊最有威脅,就只有香港警察。只要你提高警察人工,加快警察宿舍輪候嘅時間,起多幾個警察俱樂部,大把阿媽自自然然就會叫自己個仔去考警察。而且,政府﹑權貴同警察組成一個緊密嘅利益共同體,警察自自然然就會對您絕對忠誠,佢哋大部分都抱持打份工﹑搵食嘅心態而已,搵多幾份親政府報紙日日讚佢哋正義﹑維持法治,佢哋就會漂漂然,深信自己係正義化身,非常容易解決。但亦要密切留意有啲警察寫身在曹營心在漢,所以,必須加強警校思想控制,最好多啲吸納讀唔成書嘅人,嗰啲最好收編同洗腦。


  其次,繼警察之外,最難搞就係班文人,啫係教授﹑老師等,個個時代都一定要面對嘅問題。您可以參考一下康熙嘅做法,嗰陣好多漢人條氣唔順,成日都想反清復明。康熙就搵佢哋去編撰康熙字典,重整古籍等,咁就耗費咗佢哋大半生,而且佢哋又有存在感,自覺為中華歷史出咗一分力。放落香港嘅情況,您大可加強中港融合嘅論述,搵晒班文人去編撰歷史。但有啲教授﹑老師仲會好有風骨,硬係要同政府反抗,例如發展本土論述﹑提倡自由民主概念等。對住呢班人,可以用發展一套教授升職嘅潛規則去收編佢哋,您是但整合中華學者協會,就係重演趙高嘅指鹿為馬嘅方式,邊個教授老師冇加入呢個協會,佢喺呢行註定冇運行﹑論文亦冇得刊登;相反,邊個老師﹑教授加入,就可以分辨到佢哋係「自己友」,俾啲咩「榮譽院長」﹑「香港優秀學者」獎佢哋,加以收編,香港本土論述自然會土崩瓦解。


  最後,就係唔肯屈服嘅刁民,亦可以沿用上述方式,首先睇吓有冇得收編先,好似對民主黨咁做就啱,有錢齊齊搵,叫佢哋乖乖地做「體制內嘅反對派」。如果唔肯俾您收編,就嚇佢哋,好似您叫班警察用警棍扑吓人﹑見人就打﹑兇吓佢哋,好多香港人都係昏昏利徒,貪生怕死,佢哋就自然唔敢出聲,你嫌咁都唔夠嚇佢哋,仲可以縮減每年公屋上樓名額,佢哋自然爭崩頭。最後,收編又唔掂﹑嚇佢哋又唔掂,您大可以流放佢哋。嗱,咁啱我哋附近有個地方叫臺灣,班後生仔好鐘意臺灣嫁!您幫埋佢哋移民臺灣又點話,唔會晒好多錢。要亂要搞事,叫佢哋去臺灣搞,一石二鳥,臺灣個個掛住搞政治,有排烏煙瘴氣,您本尊自然就喺香港掠多幾年水先。


  仲有,有啲嘢要平時keep住做嘅。例如,宜家個個講廣東話,語言會影響文化,必須要加強推廣普通話。做呢樣嘢,要做得好有技巧,如果唔係反彈就好大。首先,您可以叫TVB每日6點半播新聞前,整5分鐘用普通話講嘅中國新聞先,慢慢由5分鐘,1年後增加到10分鐘,2年後10分鐘增右到20分鐘,最後半個鐘頭嘅新聞全部用普通話,香港人唔覺嫁。另外,如果要考公務員﹑警察,除咗基本學歷,就要加上普通話嘅能力檢定。咁您唔駛喺學校叫班老師教普通話咁犯眾憎嘛,佢哋就自自然然一窩蜂去讀普通話嫁啦。記住要溫水煮蛙。


  如果仲有刁民之後幾年仲敢搞事,您大可以好似今次咁,全程唔好蒲頭,搵警寫同你擋住先。時間拖愈耐,班刁民自然會內亂,會策略分歧,有啲會灰心,甚至會周圍搞事嚟泄憤。咁就最好喇,您就叫東方﹑TVB等正義媒體,日日都話佢哋混亂,搞事等。自然就會失民心嫁喇。不過呢,正如我上面講,班有啲錢﹑有少少社會地位嘅文人就最麻煩最惡搞。但唔駛驚,您打個電話俾駐港解放軍,叫佢哋揸幾架戰機喺港島﹑九龍上空兜幾個圈,嚇吓佢哋,再透過東方﹑TVB等正義媒體影相放風出嚟,話中國要出解放軍啦!班文人﹑買咗樓又未供完嗰啲就好驚嫁喇,佢哋就會幫手勸退班刁民(切記唔好用坦克車喺市區兜,因為有機會俾刁民攔住,咁就麻煩,所以,一定要用戰機)。


  香港呢,搵到錢嘅就嗱嗱臨移民外國;未搵夠嘅,就想快啲搵夠移民外國,佢哋唔會搞事;未開始搵錢嘅後生仔,就已經都想移民外國。呢一盤散沙,好容易搞。唔好因為呢次違法的佔領運動而慌張。放心,香港人功能性思維,覺得冇用嘅嘢就自然唔會做;就算做,都係三分鐘熱度,見冇乜效又會唔做。最緊要嘅係好多都只係昏昏利徒,用錢就可以收買。就算呢班人條氣唔順,佢哋都只會想快啲搵夠錢就移民,唔會同您對抗。您見呢2個幾月,都係得啲過氣歌手,何韻詩等出嚟幫手違法佔中。啲大粒嘅有影響力嘅,謝霆鋒﹑陳奕迅等聲都唔敢出,就知行白色恐怖嘅管治係幾有效。


  最後,您或者會問,咁佢哋真係搞事咁您點算?放心,搞得成機會好低,最緊要係分化佢哋,逐一擊破,一個一個咁收編;唔得就嚇佢哋,打佢哋嘛,我上面都講咗。經過今次違法佔中就知佢哋冇料到啦。就算佢哋真係搞得起,都唔會喺你任內嫁喇,您大可放心,到時香港真係動亂,您都已經去咗北京做緊政協一係去咗英國退休喇!不過最緊要預埋我,我同您挽鞋﹑執頭執尾乜都得架!


  睇完呢篇文,佢哋會好嬲,但又覺得無能為力,問自己可以做到啲咩去改變?多數咁結論都係冇您符,吹您唔脹。佢哋就會唔想理政治,覺得政治好煩。好似我屋企咁,宜家傾都唔傾得,驚嘈交嘛。宜家班刁民唔係頹晒,就想移民,威脅唔到您嫁啦。


  您考慮吓我啦,我擦鞋好叻,溫水煮蛙一定做得靚靚仔仔,包您滿意。

沒有留言:

張貼留言